Instagram Tõnise blogi: Wake UP 2

Friday, March 26, 2010

Wake UP 2

Kolmapäeval oli siis rokikas jälle esinemine. Krt praegu juba reede, aeg läheb robustselt kiiresti ja juba ongi vaheaeeg otsas. Igatahes, sitaks rahvast oli rokikas, nagu rämedalt, sitak, jaskdtfpajws
Pärast esinemist napsutasime veidike ja oligi hea olla, siis trippisimie lauri, merlini, ja markeliga mööda linna, sest iisak unustas meid. Mingi rokika ees oli kaklus ka, ei viitsi eriti rääkida sellest teemast üldse mis oli, sellepärast nii sogane tekst ka
põhisõnum on see et hea oli. Taavi oli ka, see on ikka põhiline et brother ikka ka möllas oma kp-ga
Öösel ütlesin markelile ja teistele, et saan fredi poole ööseks. aga ei saanud vist või ma ei tahtnudki tegelt, ma olin nii metsas ka omadega, keskkonna ameti maja juures karlovas rüüpasin tsipake kangemat ja veetsin aega, mingi hetk hakkas sitaks külm. noh jha teada oli ka miks ma seal just istusin kus ma istusin - sealt nägi kristini aknast sisse, ta oli veel üleval. Ma olen viimased kuu aega teda nii igatsenud ja krt kogu aeg olen nillinud teda. Igatahes helistasin talle ja oligi nii et läksin sinna.... ta on ikkagi nii hea inimene. ma jõin liiga palju aga kes ütles et sellest kasu ei tule... nüüd on kõik korras!

No comments:

Post a Comment