Instagram Tõnise blogi: Ahja Rock 2010

Sunday, March 7, 2010

Ahja Rock 2010

Reedel oli meil rokikas esinemine, jõin purju jja siis iisaku juurde. hästi mõttetu on kogu aeg juua, see viib elus edasi! Igatahes, laupäeva hommikul ma ei jõudnudki mata konsulti ja nüüd ma loll. Hommikul hakkasin kohe jälle õllega pihta kui ärkasin, ei kiida seda üldse heaks, aga see oli hea tunne. Jõudsin koju hakkasin õppima, suht lebunni panin, tegin kunstiajaloo video ära. eriti agro ja mõttetu, mina homme kooli ei lähe, sest ma pean seda vaatama-.- Igatahes, sain õpitud

Drop C HMD ja kõik nad olid Tallinnas, ma ei saanud minna, sest vaesus möllas. Selle asemel läksin hoopis Ahja rockile. Bändid olid enamvähem indie'd ehk siis mulle ei meeldinud, v.a Fliplike ja unplugged lava koos crashdafi, GD ja Leegitoruga. Sain tuttavaks Nänciga, ma isegi ei kujuta ette, kas see on ta päris nimi:D ä ja c aga jah ta tuli koos Louisiga Ahjale, kuna ma lubasin olla temaga, kui ta tuleb vms, ei mingi teine keiss oli. igatahes mingi jõime ja tsillisime ja tantsisime. Siis läks aga buss Tartu ja mina mingi fucking asja pärast läksin ka sinna??^.- na qqqqqq ma lootsin vist kedagi linnas näha või Talle vähemalt helistada, aga seda ei juhtunud. Taunole ja Markelile ei öelnud ma ka midagi, see oli räme lampi, lihtsalt astusin bussi xD Niisiis läks Nänci koju, Louise kuskile baar ja mina koos Mauno ja Taunoga (GD'st) nende poole, kus ma vaatasin EEL SOUP'i - väga räme. Sealt läksin Illegaardi, kus oli Louise, siis läksin Mökusse korraks, siis Zavoodi ja siis Louisi poole ööseks. Mingi 4 ajal sain magama vast.

Pühapäeva hommik oli pahaha, sest ma ärkasin peavaluga. Mu raha kott oli ununenud Tauno autosse ja mul polnud aimugai, kust ma saan raha et koju sõita. Helistasin Fredile, ta magas, aga siiski tegi 50.- võlgu. olen parm ja mõttetu. lõpuks jõudsin ahjale tagasi nagu ma lubasin kõigile - meil olid võistlused juuu jalkas võnnuga. Ma olin enamus ajast platsil ja isegi ei jäänud magama, arvatavasti sesthommikul hakkasin kohe jälle viina jooma, see oli hea, peavalu kadus. Ja mis ime, me võitsime, ma lõin ka 2 väravat! I koht

Nüüd siis Meister ja Margaritat vaatama-.-

Kell 8 ärkasin, oi pahapaha oli olla. Mu raha kott oli unu

1 comment:

  1. Tra sa oled üks julm vend ikka...
    Purjus peaga 2 väravat lüüa on ikka sitaks kõvv!

    ReplyDelete