Instagram Tõnise blogi: Kolzaaav

Thursday, March 4, 2010

Kolzaaav

Eilne päev oli töine. Kool oli igav nagu ikka, sain ajaloo proovieksamil 91 punkti:E. Pärast tunde läksime Käpa ja Markeliga jõukasse, timmisime muskil kohe punni, koom oli. Kusjuures, mul tuli jälle lihtsalt lampi idee, et jääks Tartu ööseks Markeli ja teeks midagi. Tüüp oli nõus. Kui proov lõppes, siis hakkasimegi timmima, ostsime viina ja õlut, viimane raha läks ära. Kusma oli ka mingi aeg tartus ja siis olime tema sõprade ja iisakuga. Läksime zavoodi, markel kutsus singni ka, käisime tal vastas ka. Ta ostis meile markeliga õllet ja nüüd siame klaasi oma õllet juurde valada kogu aeg. Oi kui timm oli, pärast andis Kristjan veel keelatud asja ka ja see abas. Jõhker koom oli. Mul oli valida kas minna Louise juurde või Markeliga Signi juurde, aga ma ei jätnud markelit üksi ja läksin koos temaga siis signi juure. Seal lõpetasime viina, tegin süüa ka: kalapulke ja vorsti praadisin. Korraga jäi markel magama ja siis mina ka. Ärkasin hommikul ühe jõhkraima pohmaka mis mul olnud on, riided olid ka seljas-.- Mingi 1 ajal läksin ema juurde sööma, siis kõndisin Markeli juurde kutsekasse ja sain teada, et me ei saagi ühe tüübi autoga koju. Perses oli, pidime trenni jõudma, raha poli otsas, st hääletama:D Oi kuidas suvi tuli meelde!

No comments:

Post a Comment