Instagram Tõnise blogi: Rokiklubi

Saturday, March 6, 2010

Rokiklubi

Eile esinesime Rokikas...huvitav kas keegi pilte ei teinud peale selle pompsu, kes meid soundcheckis tülitas. Taaaaaaääääääga äge oli, kuyigi rahvast eriti polnud, Kristinit ka polnud: ( ongi vist kõik läbi. agaVähemalt olid sõbrad. Pärast esinemist võtsime kohe jpoogid lahti, jõin 5 õllet vist ja ohtral viina, sest nii oli lõbusam. Ma ei kiitleks sellega tegelt, aga mul tõesti oli seda vaja. Pärast läksime iisaku juurde, seal oli räige läbra
tegelt ka, kõik oli sitane lõpuks - ma olevat kohe magama jäänud???!! ftw mina küll olin üleval:D
igatahes sitaks külm oli magada ja jälle riietega, tekki polnud. >Hommikul võtsin oma viimase õlle ära, et pead parandada ja siis ostsin sentide eest rimist veel ühe, praegu on juba jälle pea valu ja halvad mõtted, peab peale võtma. ps. markel ostis taara raha eest omale õlle:Djõhker pomps:D
praegu kodus ja üritan mingit kunstiajaloovideotteha, aga peamulvalutab niisitaks. Tulge kõik ahja rokile nüüd, sest see üritus on pask, palju banded on alt hüpanud-.- mõttetu, aga ma varsti ikkagi sinna
Krt küll mul on nii valus vahel, et Kristiniga oleme eraldi teid läinud. Vähemalt ma tean et ta pole lollakas ja ei muretse nii palju tema pärast. Ma ei saa aru, et kas ma olen siis hea või halb või stereotüüpne või ma ei tea.??? Nii palju energiat on läinud ära
mis saab koolist?:D

1 comment: