Instagram Tõnise blogi: Viimane nädalavahetus mu elus!

Tuesday, March 23, 2010

Viimane nädalavahetus mu elus!

Reede.

Olin rutsil, helena tegi välja, tänud talle.. Kõik oli ok.

Laupäev.

Markeli sünna, sain 2 tundi kodus isegi olla, aga 10 ajal õhtuli liikusimeTartu Tauno ja Markeliga. Jõime Krooksus. Välja oli sitaks libe ja kõik kukkusid, aga fun oli.

Pühapäeval taastusime vaikselt, tegime sauna Iisaku pool ja möllasime.

Ja esmaspäeval läksime Pärnu esinema. Mõnuš oli, lõpuks keerasin ikka asju perse, aga trip üleüldiselt oli hea. Isegi esinemine oli normal, ainult et ma mingi hetk avastasin ert mu sõrmed ei liigu ja pidin poole aeglasemalt nmängima:D aga purjus ma kindlasti polnud.

Kõik kes olid kaasas Pärnus....aitäh TEile, te tõite päikese mu päeva
*ilma irooniata

No comments:

Post a Comment