Instagram Tõnise blogi

Wednesday, January 12, 2011

Ma ei tea mitu postitust ma täna teinud olen ja mind ei huvita ka. Kõik on selge bänd tuleb tagasi kokku panna, phunk off! Lihtne elu loogika: muusika. Igakord Frediga rääkides  tuleb liiga hull isu peksta laval trumme sodiks ja juu viina..üldse teha lollusi ja samas teha seda hingega. Kuradi suur osa minust on puudu, kui ei ole neid 4 jorssi ümber minu. ISegi hansukas tehtud proovid on nii südamelähedased, mis siis et iisak ja käpa teineteisega mölisesid ja mina kõigiga ja kõik minuga - see oli kuld. tahan seda kõik tagasi

ja seda ma üritan teha ka!

4 comments:

  1. Postita iga päev nii palju ! muidu ma pean keemiat õppima ja ei saagi midagi muud teha: ((

    ja bändi kokkupanek oleks kuld

    ReplyDelete
  2. Täpselt samad mõtted, mis Helenal, ainult et keemia asemele paneks mingi värdja kunstiaine!:D

    ReplyDelete
  3. ma üritan, peaks äkki ühe hiigel suure postituse tegema, oleks parem?

    ReplyDelete