Instagram Tõnise blogi

Monday, January 17, 2011

Kaua ole midagi kirjutanud,aga kirjutan mis toimus siis.
Reedel (14.01.11) pidas Maris enda juures sünnipäeva. Rahvast oli nagu murdu ja mul oli hirm, et kellega ma suhtlen, kui Maris ringi siiberdab. Aga polnud vist väga hullugi. V.a see et oleks mul ka trükimasin mida kinkida:D Ma sain hommikul alles kell 7 magama vb hiljemgi, ega aru ei saanud mida ma tegin nii kaua. Olin veidike purjon. Sain Helena ja Patrikuga rääkida? Ja. SIis Marteni ja Merlega...Jätsin igati positiivselt meelestatud purjus inimese mulje. See on ju hea? Vast. Igatahes sain 3 h magada ja siis läksin bussiga maale, et õppida..Ja kas see õnnestus? Lausa oivaliselt. Õhtul läksin Taivo sünnale ja panin autoga matsu. Läksin kell 1 magama seal juba, olin väsinud. Kahju et nii läks. Sess sucks. Nüüd ma siin vist. aaa vaatasin mingi Chucki esimese hooaja ära. nice
üritan olla, aga ei tule välja. Kadusin vist õhku...

3 comments: