Instagram Tõnise blogi

Sunday, January 2, 2011

Loen hetkel raamatut "Nikolai II", pean selle homseks läbi saama ja kirjutama retsensiooni (uhke sõna?). Loetutd on 257/513. Igasugused motiveerivad hõiked on teretulnud, sest ma ei tea, kuidas saan sellega hakkama. Eneseületusteks pole ma ju võimeline oma kaljukindla pessimismi tõttu. Pean väikese vahemärkuse tegema, et tänu Temale julgen palju huvitavaimaid sõnu kasutada oma postitustes ja ei häbene seda nö "vanakooli" kirjastiili, kus laused tegelikult ei lange kokku kõnekeelega. Kas keegi suudaks mind ette kujutada rääkimas sellel puisel toonil ja sõnastades lauseid nii, nagu ma neid hetkel teen? Teine märkus on see, et kirjutan uue aasta esimest postitust - seega kõigile HEAD UUT AASTAT. Olen hiline, tean, aga ma ei ole arvuti taha saanud, mida ma mitte mingil juhul ka ei kahetse.
30. detsembril olin Liisa, Tauno tüdruku, maakodus koos Taivo ja Kadriga, Meikoga ning otseloomulikult Marisega. Tulime öösel autoga ära, sest oli palju toimetada. Tegelt mulle meeldis see mäng, mida me mängisime....Liisa, mis mäng see oli??? Ja talvel vorste grillida väljas on ka tsill.
31. detsember olin Marise pool ja tegime salatit ja koristasime, mina olin ikka see targutaja rohkem, kui tegija. Vahet ei ole koos oli mõnus. Õhtul linna, ilutulestik, IISAK JA HELENA....illukas ja sitt muss xD rebel meeleolu ja 0% häbi, võibolla ikka tegelt oli pärast Tema ees, okei oli jah:D
ja nii ta tuligi
Järgmine aasta olen Temaga seal samas, kus ma lubasin, et olen - tema kõrval!

4 comments: