Instagram Tõnise blogi: Võlgu

Tuesday, August 18, 2009

Võlgu

Eile käisin Tartus autokoolis. Hommikul oli sõit ja õhtul teooria. Sõitsin ära ja siis ootasin Markelit linna, et viina osta. Mul oli 100.- ja ostsin 55 .- viina ja ülejäänud andsin Fredile, sest olin VÕLGU. Käisime linnas poodides. Surfi juures tulid mingid jorsid ja ütlesid meile: "Vitupead, tappa ei taha saada?" ja ma vastasin: " kelle käest?:D ja siis na naersid ja kõndisid edasi. Persse küll kui hnärvis ma olin. Siis läksime Markeliga pirole ja jõime 2-3 õllet. Teooria-.- jäin seal magama jälle...... Pärast seda aga hakkasime Katusel viina lammutama. Liikusime Krookus. Tee peal liitus meiega Maris, siis olimegi, Mina, Markel, Fredi, Maris 1, Maris 2, Kamilla, Iisak, Merka ja kõik. Pärast tulid Krooksu ka Juss ja ta tüdruk ja siis mingi Maarja ja Julia. Sitaks kinni jõime Markeliga, Tra mingi 12 või 1 ajal öösel kui oliome seal mäe peal krooksu juures, siis tuli mingi 20-pealine kamp. Oi puts mingi vend hakkas tüdrukuid ahistama:D ja siis Maris ja mingi Kristiina vist tulid mulle sülle ja tahtsid et ma kaitseks neiod:Dja seda ma tegin, mölisesin tüübiga ( ta oli venelane) ja ta üritas pingil kahe käega mu kätt väänata aga ei jõudnud, kuigi ta väike polnud, ma iolin kõveras. Küsis et kas need on minu naised ja ma ütlesin et jah. Tõmbas mulle mütsi pähe aga ma vaikisin veel. Oi blin ja siis me olime nii umbes seal. Kurgvett jõime peale juba. LAsime markeliga liiter viina ja õllet ka ära. Pärast varastati Fredil ja Markelil kott ära ja ma olin ainuke kes neile vendadele järgi jooksis ja otsis kotti. Ja see sama perv bro tuli mölisema ja nüüd ma juba sõimasin teda, et nahhui tal viga on, btw olin üksinda mingi 10lises kambas:D igatahes kotte nende käes ei olnud. Mingid normal bmx vennad leidsid Markeli koti, fredi om aei leitud ja ta läks taksoga koju. Siis jäid alles pmst mina Markel, Maris vist ja läksime Krooksu sisse. Markel ostis 26.- 0,5 l vee xD. Ja siis jäi toolile magama, miski ei äratanud teda. Oi blin ja Maris. Juhutus mis juhtusja see oli hea, kõige lahedam tsikk, lihtsal tmuhe ja ilus:D the raddest chicks never say die:D Hakkasime siis ära minema pärast marise lahkumist. Kõndisime Iisaku maja juurde, sest nii Merkal kui ka Iisakul oli mobla väljas. Loopisime kive aknale aga ei ärganud nad. Siis kakkusime Aleksandri tänavas sinna Keskkonna ameti maja juurde magama:D kusjuures ma Helistasin Kristinile xdddd( Viimasel ajal igatsen teda, aga samas ma tean kui feik ta on nüüd, rämedalt ikka räme ja ei mõista teda, kunagi teine kord räägin)
Aga Markel helistas Anisele ja ta tuli meile Krooksu vastu autoga. Läksime tema juurde, 5 saime magama. TÄNUD ANISSSSS!!!!! Tra ta oleks oma rallimisega peaaegu bussiposti maha sõitnud.
Hommikul läksime bussiga Tartu ja mul oli jälle sõidutund. Koom. Tulime sõmmuga Ahjale ja nioi ongi.

No comments:

Post a Comment