Instagram Tõnise blogi: ..

Tuesday, August 25, 2009

..

Esmaspäeval läksin häälega linna ja siis autosõitu. Ta ütles juba, et ma võiks eksamile minna. Pärast sain Mairsega kokku. Helistasin Markelie ka ja ta lubas tulla linna. Käisin Verd andmas. Hull lahe oli, sain soksi ja küpsist pärast. Mu veregrupp on A Rh positiivne, mis on ka 30% eestlastel:( mainstream, järgmine on O veregrupp 28%-ga. Mõtlesin, et mul hakkab pea ringi käima vms, aga midagi polnud viga. Siis jõudis Markel linna, Fredi tuli ka. Hakkasime jooma.. jälle. Jõin kellegi rutsi raha maha, aga mul on see juba asemel. Olime emajõe ääres Tammsaare pargis. Muhe oli, Siim oli ka, see, kes sebis Kristiniga vahepeal. Ta oli normal, pakkus õlut. Porks ka mölises jälle ja lakkus mind. Pärast trippisime Krooksu vist, ei hernepoe juurde ja ma ei saanud sealt alkot. Markel pandi paika, mingi öeldi et ära sülita ja ropenda, ma olin jumala kõveras. Siis läksime Krooksu, seal pakkus Tõnn oma paska COCKtaili ja ajas seda maha. Igast rahvaga rääkisime, isegi Kristjan Jõgeva oli seal. Kui me olime purjus, hakkasime Veerikul Kathlini juurde minema Markeli, marise ja Malllaaga???!! Kathlini juures tegime makarone juustu , singi ja munaga:"A sitaks head olid. Vessut ka tõmbasime. Hommikul oli hea, sai tussu all käia ja siis läksime mäksimi alko järele, mitte mulle õnneks. Homse otepää jaoks:P Igatahes praegu ma muhelen m&m'sidega

1 comment: