Instagram Tõnise blogi

Sunday, August 16, 2009

Tere jälle
Täiega olen eraldunud vastassoost, mitte et mind see ei kotiks, aga :
1) see toob kaasa palju probleeme
2) see toob kaasa palju kohustusi
3) ma ei oska nendega tegeleda
4)minus ei ole midagi
5)mina ei leia neis midagi

ma mõtlen viimasel ajal jälle Kristinile. Ma tean, et ta ei olnud kõige parem ja ma tean, et ma ei taha teda, ega armasta teda praegu. Mõtlen ikkagi tema peale kogu aeg....nüüd. Vb on see sellepärast et ma olen kade. Ta kogu aeg kirjtab oma blogis asju, mis on tegelikult nagu mulle mõeldud, vähemalt mina tõlgendan neid nii ja see teeb haiget. Mina ju talle nii eitee. Ma pole nüüd tema fallower enam, aga krt orkutis suudab ta samamoodi haiget teha. See on nii haige lihtsalt ja noh ma üritan kuidagi talle vastata. Tean et see pole õige, aga mis siis, ma polegi õige inimene õigete asjade jaoks nagunii. Pole olnud ja olen enam kui kindel et minust ei saa kellelegi õiget ja head. Tra isegi trumme ei oska mänida pärast kõike seda harjutamist, lihtsalt miks ma pole millesgi hea. Ema on üritanud mind veenda, et ma olen hea ja olen tark ja osav:Daga hui miks ma siis põrun, fuck koolis ka ma ju pole mingi geenius, pingutada ka ei viitsi, laisk paks olen:D
nevertheless i have a dream, to have a dream in which i dream of perfect me

The list:(kustuta see ära hiljem)

McDonaldsisse minna hommikumantlis hommikul.
Baaris laud raevunult ümber visata
Jahu nina alla ja politsei juurde
benjiiii
langevari
alasti linnas
verise kitliga linnas
pakun vanematele naistele kanepit vms
oi ja see täieneb, ma ei viitsi praegu lihtsalt

1 comment:

  1. alates esimese augusti postitusest "new life begins tomorrow " polnud kottigi sulle mõeldud bro :D vaata ikka et sa liiga vähe ego ei ole:D

    ReplyDelete