Instagram Tõnise blogi: Taevaskoda

Sunday, July 19, 2009

Taevaskoda

Läksime kella 2 ajal Kiidjärvele, ujusime seal ja siis sõitsime taevaskotta. Mingi paar tundi hiljem tuldi sinna Jerli sünnipäeva pidama. Seal oli Rein ja Kassidele Iirised trummar Tõnis. Mõlemad pooled olid fuckin üllatunud.....selline kokkusattumus. Helena ja Krista ilmusid kaa kuskilt. Olime siis mina, Fredi, Taivo, Tauno, Kadri ja kadri vend Indrek. Koooooom. Ma olin jälle jumala vittus lõpuks, mul oli poolene lauaviin ja Kusmal samuti + mõlemal paar õllet. Jõin palju palju, siis hakkas Markel mingi fucking lolli poindi pärast rääkima Kristinist:S:S Miks ta seda tegi nahhui, ta teab et see on hell teema. Lõpuks ma võtsin veel paar lonksu viina...nuttes... Kadri üritas lohutada, aga ma karjusin, et mind pole vaja lohutada, et ise olen süüdi, üldse alkohol toob välja minus kõige hullema. Ma ei tahtnud enam seal olla ja tulin Taevastkojast rattaga kodu. Minu pärast muretseti isegi, kuigi see ajas mind närvi, kuna minu pärast pole vaja kunagi muretseda:D mina olen see kes muretseb. Igatahes oli lõbus, aga lõpus ei olnud.Silmad on siiamaani kuidagi kahtlaselt nutused ja muöl on tunne et ma olen veel purjus

1 comment:

  1. mida markel rääkima hakkas? ja miks sa nutsid selle peale? :/

    ReplyDelete