Instagram Tõnise blogi

Thursday, July 2, 2009

Nüüd peab ära kirja panema, mis juhuts eile ja üleeile. Sain Kristiniga kokku, selleks et ta saaks mind sõimata ja paika panna mind. Ta tegigi seda. Mul oli väga halb, aga nii peabki olema, kui ma olen haiget kellelegi teinud. Ma pole midagi meelega teinud:/ Ja süütunne lihtsalt tapab mu, nii kahju on temast. Ta lõi mind ja viskas mind giniga, aga ma väärisin seda. Kõige hullem on see, et ka mina karjusin ta peale ja ma kahetsen seda, mul polnud mingit õigust. Ütlesin talle, et tema ise on süüdi selles, et must ilma jäi, aga tegelikult tegin selle valiku mina ja mina olen süüni, mina mina mina.
Anna andeks, Kristin, sinul pole vaja millegi ees vabandada:)

1 comment:

  1. ma ei oleks seda teinud terve mõistuse juures ju:/ anna andeks

    ReplyDelete