Instagram Tõnise blogi

Sunday, July 5, 2009

Midagi, mis täna toimus

Asthenia says:
läksin emaga ka tülli
Asthenia says:
suht ise hakkasin mölisema
Asthenia says:
sest siin olid mingid külalised ja jõhker läbu käis
Asthenia says:
ütlesin, et korista ära ka see laga
Asthenia says:
ja siis sain sõimu
Asthenia says:
et kes ma olen selline et nii öelda
Asthenia says:
ert tema ei ole öelnud minu sõprade kohta midagi ja siis ma naersin, et oled ju ema
Asthenia says:
ja siis läks lahti
Asthenia says:
tra ma olen nagu mingi must lammas igal pool
*Kristin says:

Asthenia says:
konkreetselt selline tunne, et ma olen tüliks siin majas ja et ma pole mitte keegi et midagi öelda
Asthenia says:
Mingi et ma olen tema toidul ja nii kaua ma ei mölise ja siis ma ütlesin, et ma ei ole mingi tuhvlialune sellepärast, et pühapäeva õhtul võiks ikka kodus rahu olla
*Kristin says:
ma ei ole evet nii ammu näinud
Asthenia says:
ta on värdjas ülbe moor ja tema on ka süüdi et mul nüüd kõik välja lööb tra terve elu on mind kasvatatud, et kedagi ei huvita mida mina tahan, vaid mida ma pean
Asthenia says:
see on nii ebaaus>

No comments:

Post a Comment