Instagram Tõnise blogi: Teisipäev

Tuesday, January 20, 2009

Teisipäev

Päev algas sitaks uniselt, sest ma magasin öösel??vähe M. Tegelt hommik oli sitt, peale selle, et sain narkoteed jälle. Õhtul kütsin 4-se bussi peale ja siis läksin esimest korda jõusaali:D Koom, et ma seda teen, ma ei teagi miks. Olen lihtsalt leboks läinud ja trenni on vaja. Mingi 1 tund olin, siis kutsusin otetsi järgi. Koju jõudes läksin msni ja Kristin tahtis, et ma blogi teeksin. Nagu näha ma tegingi, kuigi ma ikka arvan, et see on gei veits.... Vähemalt saab Kristin mind rohkem tundma õppida selle kaudu ehk. Aga ma ei saa aru blogi mõttest, miks seda kirjutatakse? Kas selleks, et näidata teistele, kui hea või halb elu sul on, sest ilmselgelt on blogggggggimine millegi tõestamine. Kui ma enda jaoks teeksin seda, siis ma teeks seda delikaatselt, et keegi teada ei saaks! MIKS?:"A

Oo ma panen laule kaa ja videosid. Kuida neid panna:/


















Fakk sain ainult selle
Aa ja ma olen bändis ja tahaks praegu mängida midagi:D

www.marionetid.pri.ee

No comments:

Post a Comment