Instagram Tõnise blogi: Pühapäeva hommik

Sunday, January 25, 2009

Pühapäeva hommik

Noh täna pole veel midagi teinud, aga räägin reedest ja laupäevast siis. Reedel oli nii kurb. Käisin Elise sünnipäeval Kristiniga, Kristin jõi purju ja oli meelas ja nunnu, aga mina jonnisin ja siis lõpuks juhtus nii et mingi luuk kukkus Kristini ninnu peale ja verd tuli. Ma olin räme shokis ja Krisin veel hullemas. Pärast ta ütles, et on kole, aga minu arust ooli ta kõige iliusam tüdruk maailmas n_n.
Siis ma läksime magama, ma loodan, et Kristin ei vihka mind, et ma halb olin. Laupäeva hommikul ärkasin kell 7 üles, sain umbes 2 tundi magada. Siis läksin bussipeatusesse, mis oli umbes 2 km kaugusel Elise majast. Ma hakkasin liiga vara kõndima ja jõudsin 30 minutit varem kohale. Siis külmetasin ja rääkisin mingi memmega seal bussijaamas. Tartu jõudsin pool kümme, aga buss Ahjale läks alles kell 11.45, mul oli 2 tundi aega -.-. Mingi bussipilet oli ka 45 kr ja õpilasele soodustust ka ei saanud. Türa on ahvid, isegi väike laps, 4-aastane, ei saanud soodustust. Tsillisin Kaupsis qalguses ja siis läksin Tasku, kõht oli sitaks tühi. Bussiga koju tulles jäin mitu korda magama. Kodus sõin nats ja hakkasin kohe puid lõhkuma. Siis helistas JAAN:D Tahtis autot osta, hakkasime isaga putitama, auto läks tööle alles pärast 2 tunnist proovimist, tõmbasime käima auto. Saime 2500 krooni, millest 500 läksi isale ja ülejäänud meile taaviga. Ja siis läksin uuesti raiduma. Kui ma tuppa tulin, siis ma sõin ja jäin magama, räme unekas oli ja mingi 9 ärkasin, siis rääkisin Kristiniga msnis nats ja läksin uuesti magama. Jõhker lihtsalt, praegu pean vb ka välja tööle minema:Dkuigi peaks raamatut lugema, mingi 12 lehekülge 500st on loetud, homme on töö(Y) Kristin võiks siia tulla, igatsen teda:(

No comments:

Post a Comment