Instagram Tõnise blogi: Neljapäev - räige

Thursday, January 22, 2009

Neljapäev - räige

No ma olen räme väsinud, mängisin ikka kohustuslikult trumme, kirjutasin kirjandi ümber ja siis lugesin raamatut mingi natuke, ehk3 lk-d. Julm on olla, lihased valusad jne. Läksin Kristini juurde kunstikooli ja jäin seal diivanil magama, ta laenas mulle oma iPodi, kuigi ma ei tahtnud. See sai mingi 5nda loo juures tühjaks:D Ma olin närvis, et miks ta mulle selle andis, kui see tühi on ja närvis enda peale, et nüüd ei sdaa tema ka kuulata, aga poh:D Pole üldse söönud täna, ei viitsi süüa ka teha. Homme on bändiproov, ei jõua ära oodata. Aa Kristin kutsus mind Elise sünxule, aga ma ei tea, kas ma saan, pean laupäeval kodus olema vara, aga see pidu on kuskil Puhjal:/ Tahaks minna. Samas peask raamatut lugema:Daga keda ma petan sellest ei tule midagi välja. Aaa ja isa ostis mõttetu lumelabida-.-

see tüüp(y)
Leidsin migi mehu, kes teeb tänava kunsti lahdalt.
Siit saab teda tsekkida.
http://www.flickr.com/photos/26296445@N05/

Kartuses
Downloadige meie lugu!

1 comment:

  1. kui ma sulle andsin ipodi siis ma tsekkisin ennem üle ja näitas et täiesti täis. mu süü ei ole et see pask nii ruttu tühjaks saab.

    ReplyDelete