Instagram Tõnise blogi: Valga Noortebänd

Monday, November 30, 2009

Valga Noortebänd

Et siis Laupäeval 28.nov-il käisime Valkas esinemas. Jõudsime kell 13.00 sinna ja asi oligi nii, et tee peal autodega sai sitaks nalja juba:D Suht hea tripper oli. Esinesime ära, mis minu arvates oli sitaks hea, nagu perse ei läinud midagi, ma ei tea kuidas publikule tundeus, mõned rääkisid, et päris hea olevat olnud.
KÕIGE TÄHTSAM: TAUNO SAI PARIMA BASSISTI TIITLI JA IISAK PARIMA KITARRISTI TIITLI.

(Parim lugu)
Kõik räägivad, et mina ja Fredi peame ka saama nüüd veel mingi auhinna, aga hui saame:D
Aga räme õnnelikud olime, rahvas möirgas kui Iisak ja Kusma auhindadele järgi läksid. Üldse me olime seal millegi pärast maru kuulsad, sest me olevat sõbralikud?!
Aga jah, kindlasti sõbralikumad kui teised bändiinimesed. Nad on mulle alati tundunud ülbetena ja seda nad ka on, ennast täis ja arvavad, et on mingi hot shots noh. Krt ära tõusnud vitupead. Pettumus, et ALTHERIA võitis - pask!
Pärast oli Kadri Käsper sünna. see lõppes fiaskoga:D, aga tegelt oli lahe, kristiniga tujutsesime, aga see ei ole midagi, seal mingi draama hakkas peale, mis minu arvates oli hilarious.
Lõb hää, kõik iks oll hää
>Siin siis ka mõni meene/suveniir/mälestus/viiruk (!)

1 comment: