Instagram Tõnise blogi: NV

Monday, November 2, 2009

NV

Reede tegi KIISU mulle nii he aüllatuse, tuli minu juurde ilma ütleamata ja kõndis Ahjalt veel suure tee siia. Nii armas kallis on mul ja üldse ta oli nii minu musi ja siis kandis juukseid nagu elf ja see oli nii seksikaaas. bangggggggg Kusma Käis minu juures saunas pühapäeval, saime rääkid aveits teemadest, üldse oli äge, jäin purju ka lõpuks, sest poest toodud õlled olid nagu tipptopp seljanka . sad Poes käisime ka viimasel minutil, igatahes asi lõppes sellega, et kusma oli liiga purjus et koju sõita, nii et jäi siia ööseks. KOOm
Kristin oli ka siin ja lõikas nähtamatult juukseid. Kuna me olime saunas 3 tundi, siis Kristin oli pahane mu peale, aga nüüd on kõik okei vist.. ma ikka olen jobu

2 comments:

  1. oled jah:D kes see kiisu veel on ah ah ah?:D kui kristin oli ka :D ja kiisu oli ka:D attatatatatataaa

    ReplyDelete
  2. tegelt oled maailma kõige suurem musi ja minu ainulaadne pepumees123 :D

    ReplyDelete