Instagram Tõnise blogi

Saturday, May 21, 2011

Istun Helsingis tuttava juures isaga ja tsillin pikemalt netis üle tüki aja. Olen kaks nädalat juba värvuinud suurt maja ja täiesti üksi. Mu käsi on jube valus ja väsimus on ka. Igapäev 8-19 suht vahel ka 7st hommikul. Igatahes on töö mõnus. Nagu Hitler ütles: "Töö teeeb vabaks" ja kusjuures teeb küll. Mõnus on, ma ei muretse millegi pärast. Kool pole üldsegi oluline ja samuti mitte raha. Risto, isa töökaaslane, läks ära eile ja nüüd me isaga kahekes. Tegin eile pauku (soomlastele tähendab see viina koksi) kah, sest oli üks minu jaoks tähtis sündmus. Sai papiitoga räägitud ja saunas käidud.
Igatahes pean ma Helsingist tagasi Karjalohja sõitma mööda kiirteed ja ma põen. See ohtlik ja ma vist ei tohi seaduse järgi seal üldse sõitagi :D
loodan, et läheb hästi.
Järgmine nädal laupäeval vist tagasi...
looooooooooodan
Gayass song, I know

4 comments:

  1. Hea kuulda, et sul Soomes tore on :)

    "Töö teeeb vabaks" ja kusjuures teeb küll. - inspireerisid mind!

    ReplyDelete
  2. Vastik lugu, kummitab, tule nüüd tagasi !

    ReplyDelete
  3. üritan teid kõiki kuidagi rahuldada?

    ReplyDelete