Instagram Tõnise blogi: Reede ja laupäev

Sunday, March 6, 2011

Reede ja laupäev

Üle tüki aja on tunne, et tahaks kirjutada, mis toimunud on.
Reedel tuli Fredi Võru pärapersest haiglas, kus me tal eelmine nädal isegi külas käisime. Seal on 1 häiriv asi: seinal on pilt opisaalist, kui arstid tegutsevad kääride ja ma ei tea mis skapellidega. Iisakut häiris veel enam selle pildi juures see, et opisaali sein oli "Tiled" nõukaaegne sitt.
Sellest ma siiski ei tahtnud rääkida, vaid hoopis reedesest peost. Fredi ostis mulle ja iisakule 1 viina ja 1 0,7 tekiiiiiiilaaa (arghh mexicano burrito injarito). Siis istusime mu ühikas natuke aega ja Helena arrive'is...ta oli ka minule viina ostnud. Ehk siis me pidime sitaks palju jooma.. Läksime citysse ja browsisime seal veits. Süüa ostis fredi, aga ma ei mäleta, kas see oli enne või pärast plonki. Plongis oli Fole Westside ( vast kirjutadakse nii) ja Blackeye Redlip. Selle viimase bändi musikaalsust saab võibolla veelkordki kuulata, kuna Iisakuga sebisime nende kontakti ja tahame korraldada üritust koos nendega. Seda kahel põhjusel: nad olid head ja seal olid naised bändis??? aga kohutav trummar....sorri. Plongis oli rahvast sitaks vähe.
Mingi hetk hakkasime koju minema, aga see oli siis kui juba koitis päike. Helena tegi kukerpalle või siis lihtsalt kukkus pikkali? Ma ei tea tõsiselt...igatahes ta võttis mind enda juurde ööseks, kuigi ma oleks isegi viitsinud minna ühikasse. See oli hea et ta võttis, sest siis ma sain hommikul (päeval) minna iisaku juurde sööma ja pesema. Simo oli seal ftw.
Laupäev. Käisin pärast Iisaku poole olemist korra ühikas, vahetasin riideid, möllasin netis ja võtsin oma 2 õlut. Läksime Citysse ja ootasime inimesi, et minna laululava juurde Betti sünnipäevale. Olin seal energiline ja lõbus, mõtted sain lõpuks ometi eemale. Have you met Ted??? MIks sa seda tegid Iisagi, mul on häbi enda ees.
seal olid bändid ja nii oligi, eriti ei tantsinud. Passisin tühja ja oli hullult lahe tegelt. Tänud Porksile.
Nüüd maal olemas ma. Just võtsime isa ja vennaga kase maha. Tegin kakaod kaneeliga ja istun ja kirjutan...Tahaks mõne loo siia panna ja pildi...Skännin oma arvutit

ostke mulle kardaan

1 comment: