Instagram Tõnise blogi: Sillamäelased

Saturday, October 24, 2009

Sillamäelased


Eile tulid venelased Sillamäelt Tartu ja meie klass võõrustas neid. Päeval oli mingi konverents ja jututamine, aga õhtul oli praaaznik. Igatahes ma ostsin klassiõega kahe peale poole liitrise rummi, tema maksis enamus raha:P ja siis jõime ja venkud andsid mahvi kaa mulle, sitaks. Lõpuks ma olin suht putsis vist, kuigi ma ütleks, et ainuke, kes seal midagi tegi. Teised mingi magasid ja valutasid pead. Jette ja Merilin tegid mingit fucking duetti, mis oli tegelt hea. Öösel hakkasin Kristinit igatsema:( Ja läksin tema juurde, ta ei olnud eriti õnnelik, et ma sinna tulin, kuigi ma mõtlesin, et ma võin alati sinna minna kui tahan. Ma pakun, et talle ei meeldi kui ma purjus olen. Laupäeva hommik oli sitaks raske, ma olin nii väsinud. Käisime Kaugu-Eesti reisil. Nii igav oli, vähemalt sai sdüüa nats, ma oleks ära surnud nälga peaaegu. Buss tuli Räpina maanteelt tagaasi, nii et ma sain kodu juures suht maha. nüüd olen lebos ja mängin kitarri.

Pole ühtegi videot lisada:(

No comments:

Post a Comment