Instagram Tõnise blogi: Sünagoooggggg

Sunday, September 6, 2009

Sünagoooggggg

Reedel käisin koolis obviously ja pärast tunde tsillisin Marise, Fredi, Taivo ja Markeliga, Taavi oli ka pärast. Tahtsin enda juures party teha, aga mamps ei lubanud ja siis tegime Taivo juures. Fredi, Taivo, Mina, Tauno, Maris Ja Kadri, räme kõvvvvvvvv. Käisime sitaks kaua saunas:D Isegi Kadri ja Maris tulid. Pärast olid kõik mingi alasti. Fredi rääkis et ma ei tohi ennast häbeneda, aga ma vist ei häbenenudki, lihtsalt mulle ei meeldi ennda sugutit näidata:D
Maris ja Kadri olid ka väidetavalt vahel alasti, aga ma ei julgenud vaadata:D Fredi oli üldse räme kinni. Poikad hakkasid mingit teemat ajama, et Maris on sitaks hea tüdruk mulle ja parem kui Kristin oli, suht karm tegelt. Käisime vees ujumaas kaa, sitaks külm vesi oli tegelt, külmem kui kevadel. Siis läksime majja ja ma ei teagi mis seal toimus. Mina igatahes vedasin purupurjus fredi ülesse. Samas ma lubasin mitte rääkida mis ta tegi, nii et ma ei räägigi. Magasin Marise kaisus, nii mõnna oli, tegime palju musimusi. Hommikul Läksin Kusmaga koju. Ratas on Taivo juures-.-

Laupäeval siis tulid sugulased. Kutsusin Kusma kaa, hiljem tuli Markel. Olime üleval vist neljani ja jõime puskarit, viina õllet, sõin isegi ribisid, mida ma pole kunagi söönud. Aeg möödus ruttu, lõpuks olime PUPU's. Ma kütsin magama ja magasin täna kella 2ni. Just sõidutasin isa autoga ahjale ja tagasi, kerge praktika. Kurk on valus ja sitt olla, mitte pohmakas, aga haigus:(
http://www.youtube.com/watch?v=jxAeeedlzt4
http://www.youtube.com/watch?v=edDymi6KX9M
malähennärvimaeisaaembemedvideosilisada

No comments:

Post a Comment